Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2016 23:56 - Сърцето ми е пеперуда
Автор: mstephie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 436 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 12.08.2016 00:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 .

Сърцето ми е пеперуда,
прикрито в какавидата живот.
Обвито с нишки на заблуда,
не ще остане дълго в тоз обков.

Усещам вътре силата, с която две крилца трептят.
Докосват връхчетата си галантно,
със слънчевите лъчи да заблестят.

Усещам порива отвътре 
със всеки удар на крилцата.
Нежно нишките разкъсвам,
и все по- близо стигам светлината.

И ето ме навън се рея, 
подухван от топлия бриз.
На къде ли съм тръгнал- не зная.
А и що ли ми трябва да зная, ако роден съм, за да гадая.

Сърцето ми е пеперуда,
лети, мечтае и обича.
Лудостта е моята възбуда.
Времето ми - враг, и ме повлича,
все по- близко до смъртта.

Живея бясно, бързо, без почивка.
Неща интриги, злоба и лъжа.
Ценна е моята усмивка,
но аз на всеки ще я подаря.

Летя със скоростта, в най-бързата лента.
Напитката ми не разливай ти!
Специален е акомпанимента.
Ти мой истински приятел бъди.

Ти знаеш ли колко е ценна всяка миля от магистралата живот,
Прощавай, бързам, нямам време,
но позволи ми, като за последно, кратък анекдот.

Сърцето ми е пеперуда.
Сега у нечий друг кош трепти.
Не вярвай на смърта, тя е заблуда!
Не съм си тръгвал аз оттук.

© MS




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - bravo ,my darling ;)))
12.08.2016 00:19
Летя със скоростта, в най-бързата лента.
Напитката ми не разливай ти!
Специален е акомпанимента.
Ти мой истински приятел бъди.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mstephie
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8745
Постинги: 6
Коментари: 1
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930